
Par bezdarbību ceļa uzturēšanā tiesa no Rīgas domes piedzen zaudējumus EUR 399,20 un morālā kaitējuma atlīdzību (automašīnas vadītājam EUR 199,60 un pasažierei EUR 598,80).
[05.12.2017]2015.gada 30 jūlijā publicējām rakstu par kādas automašīnas Audi A6 nebeidzamajām tehniskajām problēmām. Kas ir noticis pa šiem mēnešiem?
[02.11.2015]Uzsāksim tēmu par vācu “premium” auto (ne)kvalitāti (būs arī stāsti par tautas vāģiem kā Škoda un vairs ne tik tautisko Volkswagen).
[30.07.2015]Katru gadu Saeima pieņem likumu par valsts budžetu. Šo likumu pielikumos ir norādītas budžetu ieņēmumu pozīcijas. 2015.gadā naudas sodos par ceļu satiksmes pārkāpumiem ir plānots iekasēt vairāk nekā 7,6 miljonus eiro. Policisti šajā gadījumā ir kā ķīlnieki un ir spiesti uzlikto plānu pildīt. Bet nedrīkst aizmirst, ka, šādi pildot kasi, valstij daļa ir jāmaksā kompensācijās par nepamatoti pieņemtiem lēmumiem.
[17.06.2015]Šoreiz būs runa par to, ka priekšā braucošajiem arī ir pienākumi pret aizmugurē braucošajiem.
[10.03.2015]Mēs jau rakstījām par vispārizplatītu praksi ceļu policijā iznīcināt visobjektīvākos pierādījumus - videoierakstus. Šoreiz par kādu ļoti satraucošu manipulāciju ar CSDD videoierakstu, kas bija galvenais pierādījums CSDD instruktora izraisītā ceļu satiksmes negadījumā.
Šīs satraucošās tēmas kontekstā padiskutēsim par lietām, par kurām tiek klusēts, un par risinājumiem, kuri sen pieejami, bet Latvijā netiek apspriesti.
[04.01.2015]Nevienam nav šaubu, ka noteiktais ātruma režīms ir jāievēro, bet pārkāpēji ir jāsoda. Taču tas ir jādara ar atbilstošām iekārtām un likumā noteiktā kārtībā.
[30.12.2014]Videoieraksti ar dažādām atrunām tiek iznīcināti. Ierakstu vietu pilnībā ir ieņēmuši dienesta ziņojumi. Kāpēc tas tā?
[22.12.2014]