ad
Juridiskā palīdzība autovadītājiem
Turpinājums stāstam par mūsdienu Audi (ne)kvalitāti
SākumlapaCiti jautājumi › Turpinājums stāstam par mūsdienu Audi (ne)kvalitāti

Turpinājums stāstam par mūsdienu Audi (ne)kvalitāti


2015.gada 30 jūlijā publicējām rakstu par kādas automašīnas Audi A6 nebeidzamajām tehniskajām problēmām. Problēmu ir tik daudz, ka automašīna pārsvarā atrodas vai nu servisā, vai ceļā uz servisu vai atceļā no servisa. Situāciju vēl nepatīkamāku padara tas, ka Moller maiņas auto neizsniedz. Iepriekšējo rakstu nobeidzām ar to, ka ir pieraksts pārbaudīt jurista aizdomas par trokšņa iemesliem, kuras nevarēja konstatēt ne Moller Lidosta, ne Moller Auto Rīga. Kad automašīna tika pacelta uz pacēlāja, tad meistars ar kaut kādu instrumentu, kuram pievienotas austiņas, atzina, ka tiešām kārbā ir defekts. Atgādināsim, ka abi Moller Audi centri ieteica sākumā uzlikt klusākas riepas. Kad nekas nemainījās, ieteica uzlikt dubulto stiklojumu. Automašīnas saimnieks jau vēlējās auto vest uz salona papildu tapsēšanu. Pēc defekta konstatācijas tika pasūtīta un uzlikta jauna ātrumkārba, ko savā vēstulē apliecina Moller Auto Rīga. No kāda bijušā Moller darbinieka saņēmu skaidrojumu, ka servisā tiek turēti tikai zemākā līmeņa mehāniķi, jo tikko kaut ko iemācās, tā jāmaksā vairāk, ko Moller nevēlas darīt.

Kaut daži trokšņi pēc ātrumkārbas maiņas pazuda, trokšņu līmenis benzīna motora Audi A6 par EUR 85 000 ir lielāks nekā daudzreiz lētākam Nissan Juke un pat BMW X5 ar dīzeļdzinēju.

Šobrīd ir jauna epopeja ar pneimatisko piekari. Pēc kāda ceļojuma Audi īpašnieks konstatēja, ka automašīna ir nosēdusies. Moller centram tika norādīts, ka visvairāk sēžas aizmugure. Moller pēc dažām pārbaudes dienām nomainīja vienu priekšējo gaisa spilvenu. Auto tik un tā turpina sēsties. Pēc vairākiem servisa apmeklējumiem Moller piezvanīja, ka automašīna jāatved uz Moller piektdien no rīta. Kad Audi tika atvests piektdien 9:30, tad servisa pieņēmējs pateica, ka ir nokavēts. Kas tieši ir nokavēts, jo vēl ir rīts, netika izskaidrots.

Audi A6 īpašnieks pateica, ka viņš vairs negrib redzēt ne to Audi, ne Moller. Viņu var saprast, jo automašīna ir domāta braukšanai, nevis bezgalīgai nīkšanai servisā. Šobrīd esam lūguši šo brāķi samainīt pret citu automašīnu bez neskaitāmajiem brāķiem. Turpmāk informēsim par šī stāsta beigām.

E.Džeriņš


[02.11.2015]
ad
Sodi un punkti